Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 23. september 2015

En travel dag i går...

Jeg hadde satt telefonen på vekking 04.10 i går
for henting på hotellet k.05.10. Arbeidsdagen var
kort. Ferdig allerede kl. 12.00 og jeg var invitert på
lunch kl.13, så her var ingen tid å miste...



Jeg møtte noen av mine flotte kollegaer til god mat,
drikke,latter, mimring og gode historier fra den tiden
vi jobbet i Braathens SAFE...

Guimalla...det var tider det....! Men vi er alle "still going strong"
og vet å ha det hyggelig sammen fortsatt!

4 kommentarer:

  1. SÅ koselig treff :)

    En god prat er alltid bra - og ikke minst, mimring med latter ;)

    SvarSlett
  2. Kollegamimring er trivelig. Har jevnlige treff med 3 forhenværende kollegaer. Der sitter latteren løst, og parten flyter livlig. Setter stor pris på disse møtene.

    SvarSlett
  3. Høres ut som en trivelig dag.

    Ha ei like fin helg.

    SvarSlett
  4. Braathens SAFE ja, de husker jeg godt :) Jeg fløy et par ganger til Stavanger med de på besøk til gamlekjæresten min som var i militæret :)

    Veldig koselig å treffes og mimre. Det er gamle kjipe og morsomme historier som kommer til live igjen, tenk alt man har opplevd sammen ....
    ja :)

    SvarSlett