Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 28. september 2015

En oppdatering....

Jeg kom meg ut på tur i dag og høstdagen var
helt perfekt...


Jeg forlot hotellet mitt, Scandic Seilet i Molde....


og gikk gjennom hagen til Chateauet....


..og inn i Reknesparken som voktes av Alexander L Kielland...


...og vandret videre blant gamle bygninger i Romsdalsmuseet....


..deretter gikk det opp, opp og opp til jeg kom til Varden
som har en storslagen utsikt over byen, fjorden og
Romsdalsalpene...

Jeg hadde litt dårlig form og måtte ta en pust i bakken
da jeg var halvveis oppe. Det er nok blitt for mye stille-
sittende dukkeklærsying den siste tiden og for lite tur.

I kveld blir det Broen på TV fra hotellsengen på Værnes.




4 kommentarer:

  1. Her går du fra et moderne hotell, tilbake til gamle dager, og en helt annen tid.
    Så fin tur du har hatt.

    SvarSlett
  2. Flott tur og fine bilder, takk som deler, aldri vært i Molde gitt....

    Fint værs er det også ut som du har :)

    God jobbtur videre.....!

    SvarSlett
  3. Deilig å være ute i finværet om dagen ..og det så flott ut der du var :) Hygg deg i kveld om det er på jobb eller du har fri :) Annebe

    SvarSlett