Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 12. september 2015

Dagens utsikt....

I dag fra Tjeldsundbrua Kro & Hotell i et praktfullt vær...





Turen i dag går til Kreta og tilbake hit, men i natt skal vi bo i Harstad..

Det er ca 5 timer flytid hver vei så arbeidsdagen blir lang. Vi blir hentet her kl 08 og vil etter planen være på hotellet i Harstad ca kl 21.40.

Jeg finner frem autopiloten og tunellsynet, tar på skylapper og sikter mot hotellet i Harstad, men skal ta meg av passasjerene så godt jeg kan.

Ha en fin lørdag, dere!

Sendt fra min iPhone...

5 kommentarer:

  1. Det blir mange timer på jobb, Ingrid.
    Har ofte lurt på åssen flyvertinner legger inn pauser i arbeidsdagen sin. Kan du blogge litt om det tror du?
    Ønsker deg en god arbeidsdag :)

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en fin dag på jobb i luften =)
    Thomas flyr til Split i dag fra BGO og ender opp i AES

    God helg! =)

    SvarSlett
  3. God tur både hit og dit :) Sikker på at dine passasjerer får en god reise også!

    SvarSlett
  4. Ser nydelig ut på bildet der :) Håper flyturen gikk greit og at det var hyggelige passasjerer :)) Her har vi sett Skal vi danse og i morgen er det barnedåp hos min eldste søsters barnebarn :) God helg videre og sov godt :) Annebe

    SvarSlett
  5. Vakker utsikt - tenker du var glad når du endelig ankom hotellet !

    Laaang arbeidsdag....:(

    SvarSlett