Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 26. september 2015

Chanel og jeg...

..har vært på den kjekkeste byturen i dag sammen
med de fineste venninnene....



Det blei lunch og god vin hos Renaa, butikkbesøk
og gode samtaler... Faktisk så blei ingen poser med
meg hjem denne gangen.

Jeg synes det er noe eget med bytur på lørdager. Jeg
liker den litt urbane følelsen og det å komme hjem for
å ha en god lørdagsfølelse hjemme etterpå med god mat
og drikke senere på kvelden.

Da jeg kom hjem var mannen er klar med G&T i glasset
til meg før maten. Kamskjell med mangosalsa og soya-
sirup til forrett, gratinert krabbe med salat til hovedrett,
riesling i glasset og eplekake med vaniljeiskrem står på
menyen hos oss i kveld.

I morgen er det jobb igjen og jeg må grave dypt for å
finne motivasjon for femte jobbehelg på rad..sukk!

O arbeidslyst, kom til meg...

Ønsker dere en finfin lørdagskveld!





7 kommentarer:

  1. Woooooowser ! Dette kaller jeg en luksusdag :) Ute og lufter Chanel og så hjem til den oppvartningen :) Herlig!!!

    Jeg var vaskemor i går, hahahaha... ;)

    SvarSlett
  2. Hverdagsluksus - eller lørdagsluksus - er den beste luksus. Høres ut som en superfin lørdag, dette. Liker det jeg òg: Kle meg litt fint, finne frem den fine veska, drikke vin til lunsj, gode samtaler, latter...Hvis det er noe jeg savner her jeg bor, er det nettopp slike urbane lørdager med kafebesøk med venninner - eller gubben for den saks skyld. Det blir for sjelden at vi drar til "byen" her vi bor. Men vi hadde en langhelg forrige uke, fredag til mandag i Oslo-området, og da fikk jeg en dose byliv som jeg lever en stund på.

    Ha ei fortsatt fin helg. Har du fri?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, Janna ikke fri. Dro i formiddag og kommer hjem onsdag kveld og da blir det fri i fire dager og LANGHELG..gleder meg allerede!

      Slett
  3. Yes, slike lørdager samler jeg på!!!
    Jeg skal muligens ha en slik en til helga. Og selv om jeg jobber ( til kl 15) kan jeg samle mine venninner etterpå, og gå sammen med dem på en restaurant og drikke vin og litt mat. Det er såååå koselig! Gleder meg alt, jeg.
    Ha en god uke.

    SvarSlett
  4. Høyrest ut som ein fortreffeleg dag frå morgen til kveld ;)
    Takk for fine ord hos meg.
    Det går bedre for kvar dag..

    SvarSlett
  5. Helt enig ang byturer på lørdager, herlig! =)

    SvarSlett
  6. Syns Chanel absolutt bør være mer på tur til byen ;O)

    SvarSlett