Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 21. august 2015

Nytt babysett...

Jeg har laget et nytt sett til den nye gulljenta som
skal komme i oktober....



Jeg har strikket det i str. 3-6 måneder da jeg tenkte
at ballongbukse vil passe litt bedre når babyen blir litt
større enn nyfødt.

Dette settet er fra Dale og er strikket i babyull.

Jeg strikket ferdig lua mens jeg var på jobb disse dagene.
Nå er jobbeøkten over og jeg er hjemme og skal ha fri i fire dager.

Juuuhuu!!! og god helg!

7 kommentarer:

  1. Nydeleg sett! Eg synest rosafargen var nydeleg!

    SvarSlett
  2. Så lekkert. Og små babyjenter er skjønne i rosa.
    Jobbhelg for meg.
    Nyyyyt fridagene masse.
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydeleg strikka sett !
    Du er flink med handarbeid.
    Fint du kosa deg i Molde.
    Eg tok sjukepleieutdanninga mi der og lilte meg godt .
    Der er flott natur og ikkje minst fin utsikt til fjelltindane på Sunnmøre ;)

    SvarSlett
  4. Så søtt!!!! Jeg holder også på med litt strikk til min andre mormorunge som ankommer 1. oktober :) Heldige oss ♥

    SvarSlett
  5. Nydelig sett i deilig gulljentefarge ♥

    SvarSlett
  6. Heldige barnebarn! Nydelig sett. Kos deg I fridagene.

    SvarSlett
  7. FOR et skjønt sett. Heldige er begge jentene som har ei så strikkekyndig bestemor.

    SvarSlett