Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 1. august 2015

Kakeboks...

Denne søte boksen har jeg kjøpt på IKEA....



Den er akkurat passe til en liten kake stekt i 18 cm form.

I det siste og som jeg har skrevet om på bloggen tidligere,
så baker jeg små kaker og legger i fryseren. Denne boksen
er genial til å fryse kaken i.

I ettermiddag skal vi kose oss med kake fra fryseren, ferske
reker i kveld og pent dekket bord. Av med arbeidstøy og på
med kjolen.

Jeg skal på jobb i morgen tidlig, så helgen må nytes i dag.

Dette er en russekake med mandler og kardemomme og som
har fått melisglasur på toppen.

God lørdag alle dere fine lesere!

2 kommentarer:

  1. Så flott kakeboks , nermeste Ikea fra oss er Haparanda i finland,ca 40 -45 mil dit
    Men vi har jo også ikea i Tromsø, men foreløbig er det ikke åpnet der ennu og det blir bare 28 mil dit, sånn ca :)

    Ha en fin kveld-

    Lisbeth :O)

    SvarSlett