Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 20. august 2015

I dag

er ferden gått videre til Molde og Scandic Seilet hotell...




Det er så ubeskrivelig vakker her også. Med hotellet som et
seil på havet, de flotte alpene over fjorden og båttrafikken på
sjøen.

23 grader i kveld og jeg kan ikke bli på rommet i det fine
været. I tillegg er det sikkert 35-40 grader der med solen
rett inn. Så da har jeg tatt med meg boken ut og funnet
en luftig plass i solen.

Mine to kollegaer ville på fjelltur, men jeg hadde behov for
litt alenetid før klokken igjen stilles på grytidlig.

3 kommentarer:

  1. Så bygget på bildet er hotellet du bor på nå?
    Utrolig stilig !!! :)
    Fint med alenetid og jeg er imponert over hvor aktive dere er mens dere er på jobb og har "landlov". Det er flott :)
    Ha en god natt før grytidligklokka ringer! :)

    SvarSlett
  2. Nyt vakre, vakre Romsdal!
    Kjenner meg bittelitt misunnelig. Skulle gjerne hatt noen dager nå i finværet ;)

    SvarSlett
  3. Ja, det et spesielt vakkert i landet vårt nu. Herlige varme, seinsommerdager som en bonus for de kalde, gufne tidligere i sommer. Herlig. La oss bare nyte!

    Ha ei fin helg òg!

    SvarSlett