Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 6. august 2015

En kopp myntete...

Mannen hentet meg på toget i Kristiansand i dag...



og som vanlig blei det en tur innom Drømmeplassen...

Jeg kom hjem fra jobb i går kveld, trøtt og lei av å være blant mennesker hele tiden og da var det herlig å sette seg på toget i dag tidlig i fred og ro med avis, kaffe og ebok.

Og av alle ting så møtte jeg en tidligere kollega som har sluttet i SAS og nå jobber som konduktør i NSB.

Om fire dager er jeg restituert klar for å møte koselige passasjerer og kollegaer igjen...ehh..håper jeg.

3 kommentarer:

  1. Vi fløy med SAS i sommer, innenlands, og var veldig fornøyd med det. Ekstra hyggelig var det med frokost ombord. Skulle ønske det var mulig å kjøpe tilsvarende senere på dagen :-)

    SvarSlett
  2. Ja, man trenger av og til å "trekke seg litt unna" !
    Føler det samme noen ganger, og trenger da rett og slett litt alenetid...uten å se en sjel :)

    Tenkte faktisk på deg her i helgen...
    VI har p.t. en x'flyvertinne fra SAS, som feirer sitt 70 års lag her i Bolsena, hun og nærmeste familie leier villa'n, og de 28 besøkende har leid seg unn rundt omkring i Bolsena, etter tips fra meg. Traff på endel av disse damene, som igjen viste seg også å være x' flyvertinner !!! Alle fra SAS !!
    Ble bemerket hvor pene og flotte alle disse damene var, og da jeg nevnte de hadde vært flyvertinner alle sammen......fikk jeg til svar fra italienerne:
    Ahaaa....det forklarte saken ! hahahaaa...

    Så du ligger godt an, fru Tunheim :)

    Nyt dagen - og tvi tvi på jobben igjen

    SvarSlett
  3. Det der vet jeg også alt om!!!
    Alle trenger et frirom for seg selv, av og til.
    Nå har jeg en liten frihelg som jeg skal sløse bort sammen med familie og venninner. Det er også en slags luxus.
    God helg til deg.

    SvarSlett