Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 25. august 2015

Babynest....


Min datter, Revisoren, ønsker seg babynest til den
nye gulljenta som skal komme til oss i oktober....




Da er ikke jeg vanskelig å be og blir så glad når jeg
får nye oppdrag på ting jeg kan lage.

Jeg vet jo at de ikke liker for mye dill og stasj og det
gjør jo ikke jeg heller, så da blei det et enkelt i hvitt og
grått etter mønster fra Stoff&Stil...




I tillegg har jeg laget nytt trekk til Elens gamle vognpose.
Sommerdundynen som er inni flyttes bare over til dette nye
trekket og vips! så har det nye Gullet også fått "ny" pose...


8 kommentarer:

  1. Slink du. Det enkle er det beste synes jeg også, ikke blonder og rysjer og slike ting.

    SvarSlett
  2. Et slikt babynest ligger vårt yngste barnebarn i også. Det er farmoren som har sydd!

    SvarSlett
  3. Babynest fantes ikke når jeg hadde mine 3 små. Det ser både kjekt og hyggelig ut for den lille. Du får det til med symaskina, Ingrid. Flink er du! Fine farger også.

    SvarSlett
  4. Så spennende tider du går inn i da:)
    Flink er du til å sy også, kjempefine saker!!
    Nyt høsten og gled deg til neste gullunge;)

    SvarSlett
  5. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det.... men jeg sier igjen : Imponert over dine sy- og strikkeprosjekter !

    SvarSlett
  6. Du er altså så flink til å sy. Fine ting.
    God helg da, Fru Tunheim

    SvarSlett
  7. Kos blogg du har.ser at du har sydd en kjempefin dunpose med en dyne inni.Kan du si meg hvor du har fått mønster fra? Hilsen en vordende mormor.

    SvarSlett
    Svar
    1. Her er adressen http://ritacicilie.net/?p=1060

      Slett