Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 15. juli 2015

Lululemmon....

Har du hørt om det før? Det hadde ikke jeg heller før jeg ble introdusert for dette merket fra veldig hyggelige hyttenaboer som har bodd i Canada noen år. De er alltid så sporty og velkledde og de har så mye superfint fritidstøy fra dette canadiske merket.

Her er nettsiden deres om du vil sjekke det ut.





Nå er jeg altså så heldig og takknemlig, for de har kjøpt med seg to jakker for meg fra Canada.

Nå har jeg bare brukt den ene foreløpig, men du for en god passform de har og kvaliteten virker kjempegod. Og om du ser etter kan du se at logoen er sydd inn i designet....

Det er ikke til å stikke under en stol at det er kjekt med fint og godt fritids-og treningstøy. Det gir i alle fall meg glede og inspirasjon til å komme meg ut.

Problemet for oss i Norge er jo at det ofte er vanskelig å handle online fra utlandet, men de har en butikk i London i Covent Garden.

Dit skal jeg neste gang jeg er i byen.


Sendt fra min iPhone...

1 kommentar:

  1. Den tollgrensen er jo en vits....jaja...

    stilig sports klær, og fine farger, skjønner godt du ble fristet, og så heldig at de kjøpte med fra Canada :)
    Hyggelig med slike naboer, det liker vi !!

    SvarSlett