Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 29. juli 2015

Endelig....

har jeg funnet sandaler med slingback....



Sommer etter sommer har jeg vært på utkikk etter denne
typen sandaler med slingback og det har vært umulig å
finne.

Nå gjenstår bare å se hvor gnagsåret kommer, for det
kommer alltid når jeg kjøper nye sko...

Hard og tørr hud på føttene er et problem for mange,
men tro meg, det er ikke alltid like godt med tynn babyhud
på føttene heller alltid...

7 kommentarer:

  1. Fra UGGs...det hadde jeg ikke trodd altså !

    Sååå klassiske og fin farge,
    sånn farge som passer til alt :)

    Moro du endelig fant modellen du ønsket deg.

    Ja, eg er en av de med tørr hud - og da særlig hælen...som til slutt gjerne sprekker litt (auu) - så best for meg er sandal modell som skjuler hælen min, ikke alltid lett og finne den typen heller. Men, har nå gudskjelov to par med i den typen.

    Da håper jeg du får brukt de masse FØR sommeren er på hell.......:)

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Uffda,...ikke enkelt det med sko!
    Men fine var de i alle fall...
    Har nettop oppdaget bloggen din, og syns den såg koselig ut,....så her vil jeg scrolle litt i ny og ne, ser jeg...

    Ønsker deg en koselig kveld!

    Inger G.

    SvarSlett
  3. Tusen takk! Håholmen ligger på Hustadvika, Averøy kommune, - rett utenfor Kristiansund N !

    Inger G.

    SvarSlett
  4. Lekre sko! Apropos hud og krem: Jeg fikk for endel ar siden anbefalt av en ortoped en fantastisk svensk fotkrem som jeg ogsa far tak I her I England og I Norge som heter CCS (Boots selger den her borte). Torr eller omfintlig hud pa bena er faktisk en saga blott og bena kan fint vises frem I sandaler! Har aldri hatt en bedre fotkrem. Sa! Det var dagens lille reklame! ;-)

    SvarSlett
  5. Hei. Kan det være disse skoene du ønsker deg, tru..? Lekre var dem :-) Fortsatt fin dag, fra Jorunn i Fredrikstad

    SvarSlett
  6. Hei. Jorunn igjen. Ble litt ivrig. Du h a d d e jo kjøpt deg sko :-) Misforsto jeg..

    SvarSlett
  7. Fine! Har kjøpt meg noe liknede fra Unisa. Har vært en favoritt i sommer.

    SvarSlett