Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 26. juli 2015

Ålesund....

Dagen i dag har vært fin på alle måter. Om det regner
betyr ikke det så mye når man er på jobb uansett.

Vi hadde en hyggelig tur til London og en av våre
kvinnelige tv-kjendiser kom for å låne en pinsett. Hun
hadde et irriterende hår på haka som hun bare måtte
få bort.. Ha,ha... akkurat den kjenner vi til, vi som har levd
en stund...

Da jeg kom til hotellet i Ålesund var jeg blitt oppgradert og
sjekk den suiten....





Jeg måtte nesten lete etter soverommet og det delikate badet...





Med en utsikt over sjøen som kan ta pusten fra en og en
diger terrasse utenfor...





og et tilhørende møterom med en diger utstoppet isbjørn....






Jeg skiftet tøy og gikk de 418 nyrestaurerte trappetrinnene....





opp til Fjellstua i et nydelig lettskyet vær.

Suiten min er i 9 etasje, så jeg tok likegodt trappene opp
til den også siden jeg var så godt i gang...

5 kommentarer:

  1. Så moro med oppgradering til suite, eller retterer sagt:
    Leilighet !! hohohohooo så moro :)
    Hadde bare vært der resten av kvelden ,jeg...hihi

    Nyt kvelden :)

    PS, digger fargen på joggeskoene dine....hvilket merket, tro??

    SvarSlett
    Svar
    1. Merket er Viking og de er med GoreTex. De er kjempegode til mine føtter. Jeg har føtter med veldig tynn hud og får veldig lett gnagsår, men ikke av disse. Jeg har dem både hjemme og på hytta. Jeg har prøvd flere merker, men kun disse som har fungert bra.

      Slett
  2. ååååå - ingen oppgraderte oss da vi bodde i Ålesund ;) Ikke gikk vi alle de trappetrinna i regnvær heller.... kjørte bil - og så mye tåke der oppe - men fint allikevel! Flott by! Jeg kjøpte meg en gul sydvest, maken til Sonja sin, det var min luksus haha :)

    SvarSlett
  3. Lurer på om jeg valgt feil karriere... dette ser ut som et fint sted å tilbringe natten.
    Morsomt å høre om hvor variert din kjørerute er.
    God tur videre!

    SvarSlett
  4. Ålesund hvilke deilige byen :-))) Jeg besøkte i ferie...
    så veldig fint. Kos deg. God tur ønskers.
    Hilsen sender Viola

    SvarSlett