Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 5. juni 2015

Ut av komfortsonen....

og inn i kattenes verden....


Jentene ville nok utfordre meg og inviterte til å gå på kattekafé..
ja kattekafé... De er heller ikke overbegeistret for katter så vi
moret oss med dette, men det var ikke så ekkelt som jeg trodde på
forhånd.


Her ligger kattene over alt, noen på gulvet, noen i vinduet,
noen på hyller....


og andre i noen slags hengekøyer. Andre lå i sofaer der de ble
kost med av gjestene som hadde dem på fanget mens de satt
ved bordet..

Nå har jeg gjort det også, men har ikke behov for å gjøre det igjen
kjenner jeg.


3 kommentarer:

  1. Sporty gjort av deg !!
    Da kan du si: "Been there, done that" !! Hehe

    Jeg kunne ikke gjort, veldig allergisk mot katter, så her hadde jeg blitt veldig dårlig.....og hadde jeg ikke vært allergisk, hadde neppe noen fått meg inn dit ! hi hi

    Ny fredag og solen skinner, og mannen kommer hjem fra jobb tur - alt å glede seg til !

    Goood helg fine deg, og kos deg masse med dine døtre, såååå hyggelig med jentetur !

    SvarSlett
  2. Det har jeg aldri hørt om, ikke noe jeg tenker jeg har lyst til heller ...men litt kult å ha prøvd da...og kaffen var kanskje god..hehe..:)) Ønsker deg ei fin helg <3 Annebe

    SvarSlett
  3. Haha...
    Håper kaffen var uten kattehår ;)

    SvarSlett