Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 10. juni 2015

Sommerferien min...

den starter i morgen og varer i 21 dager...


Jeg har ingen som helst feriefølelse, men jeg håper inderlig
den kommer sammen med litt sol og varme.

Siden mange skal ut og fly på sommeren har vi som jobber i
flybransjen nesten den travleste tiden på året da og det kjennes
litt kjipt å jobbe når "alle andre" har fri. 

Vår ferieperiode strekker seg fra 1.juni til 15.september og 
ferien roterer etter en nøkkel og i år er det juniferie for meg...

Bildet har jeg lånt fra Pinterest...

8 kommentarer:

  1. It's so nice to relax, it's very hot these days here.

    SvarSlett
  2. Haper du far en fin ferieperiode. Her skal jeg ikke ha ferie for I august og det virker enda leeeenge til...

    SvarSlett
  3. God ferie!
    Tar ofte et par dager før feriefølelsen kommer. Håper du får masse fint vær og at du får tid til å gjøre nettopp det du ønsker å fylle ferielivet med!

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en deilig ferie. Fint vær er et pluss, selvfølgelig, men det er med ferie som med alt annet: Det blir det en gjør det til.

    SvarSlett
  5. Håper feriefølelsen kommer =)
    Og at vi alle får oppleve sol og sommer =)

    SvarSlett
  6. Må du nyyyyte din ferie i sommer, uansett hva du skal. Vi har ikke planlagt ferie pga økonomi, og Mannen som er ny i jobben må jobbe........men kanskje en uke til høsten på meg.
    Jeg skal ikke klage, jeg som var 10 dager i Spania i mai.
    God ferie.

    SvarSlett
  7. God ferie til deg. Dessverre har jo sommeren latt vente på seg i år selv om de siste to dagene har vært solrike her hos meg på Hvaler. Dere har jo den deilige hytta å nye noen late dager på. Uansett er det deilig med ferie og feriefølelsen kommer nok snikende skal du se.
    Vi er heldige og skal til Italia fra 15.6. Først 5 dager i Positano bare F og jeg. Så kommer familien og vi skal til Villa Helena en uke, for jeg har rundet år i år og har bedt med meg alle. Gjett om jeg gleder meg.
    God fri og nyyt.

    SvarSlett