Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 2. juni 2015

Pakking....

Jeg kan ikke utstå pakking og har skrevet om det
tidligere...


I alle fall så skal mine døtre og jeg ut på en liten utflukt
i morgen tidlig og jeg må pakke kofferten min.

Nå prøver jeg en ny strategi og har brukt litt tid på å lage
en pakkeliste i forkant. Det er bare to netter borte, men 
like vanskelig å bestemme seg for hva som skal få bli med
på reisen....

Jeg er ikke hjemme fra jobb før midnatt så jeg må få pakket
i formiddag før jeg drar. Flyet går allerede kl. 07.45 i morgen
tidlig og det loves sol og 24 grader...

11 kommentarer:

  1. Å pakke er også noe av det verste jeg vet. Enklere å pakke opp når det meste bare skal i skittentøyet!
    God tur ønskes av Tove

    SvarSlett
  2. MItt tips, legg alt du har tenkt å ha med deg utover sengen, da ser du også letter hvilket plagg som passer med hva, 2 netter...burde greie deg med håndbagasje da..:)

    Blitt veldig vant til å pakke, og det gjør meg faktisk ingenting !

    Gooood tur !!!! Finn fram solbriller :)

    Tro hvor dere skal, da.......???

    SvarSlett
    Svar
    1. Problemet er Helen, at jeg kan ikke bestemme meg...kjole eller skjøt, lang bukse eller piratbukse, blues eller t-skjorte...jeg blir GAL!!!!!!!!

      Slett
    2. Ååå, jeg har det akkurat som deg Ingrid. Hater pakking!

      Slett
    3. Men riktig god jentetur da! Høres hyggelig ut.

      Slett
  3. Ikke bli gal, det hjelper ikke. Sommerplagg tar ikke stor plass, ta med deg heller litt for mye, så har du valgmuligheter. Men, husk å ha plass til i kofferten til ev. shopping.
    God tur og kos dere!

    SvarSlett
  4. Pakke... jeg får vondt i magen !!! Jeg skal også pakke hvert øyeblikk for en liten tur med to overnattinger... men du vet jo være her i skandinavia, det er uforutsigbart.
    usj..

    men uansett, god tur med jentene dine :)

    SvarSlett
  5. Kjenner til den..
    Enten for lite, eller for mykje i kofferten.
    Men eg har lært at å ha for lite klede til kalde dagar er det verste.
    God tur. !

    SvarSlett
  6. Jeg lager også pakkeliste i forkant =)
    Jeg syns det er enda kjedeligere å pakke ut...

    24c hørtes behagelig ut, god tur! =)

    SvarSlett
  7. Har samme pakkefobi som deg.... og i morra er det sangertur med Danskebåten... Det ligger noe framme, men jeg greier ikke å få det i koffert enda. Merkelige greier. God tur :)

    SvarSlett
  8. Alltid vanskelig med å pakke.
    Godt jeg pakket med meg masse unødig....fordi på Sørlandet er det ISTID nå, og jeg er glad jeg hadd ekstra varmt med, selv om vi nå er i juni!!!
    God tur og nyt varmen.

    SvarSlett