Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 30. juni 2015

På overnatting....

Jeg dro hjem fra hytta en dag tidligere enn planlagt. Jeg hadde så lyst å ha Elen på overnatting og det var bare kjekt for foreldrene å få en uventet frikveld...



Dukken, eller "gokkå " som Elen sier og som jeg laget til henne i ferien, ja de har faktisk vært uatskillelige i hele ettermiddag og nå sover de sammen også.

Så gøy for meg at de er blitt bestevenner...


Sendt fra min iPhone...

9 kommentarer:

  1. Så morro at hun likte dukka du hadde strikket til henne :)
    Regnervmed at dere koser dere masse.....

    SvarSlett
  2. Fint at dei vart bestevennar.
    Det varmar nok eit bestemorhjerte :)
    Koseleg med overnatting.

    SvarSlett
  3. Åhhhh så herlig bildet Fru Tunheim !

    Hun har vokst, der hun står så fin og rank med gokkå sin...hi hi hi ....kan bare tenke meg foreldre ble glad for en liten frikveld, og kanskje en hel natt med søvn.

    God sommer videre :)))

    SvarSlett
  4. Så herlig!
    Å så heldig hun er som har en bestemor som deg!!!

    SvarSlett
  5. Vinn vinn for alle parter. Heldig for lillesnupp og den gode bestemora, og ikke minst for mamma´n og pappa´n ;)
    Hun er supersøt, Elen.

    SvarSlett
  6. A, sa koselig! Herlig nar man treffer blink. Hun er jo bare saaa sot - Elen, altsa! ;-)

    SvarSlett
  7. Så fin liten Elen.Koselig og kunne passe henne.
    Litt lenger på hjemmesiden din har jeg sett slik pen krukke til potteplanter.De har en potteroser i den. Har vært og letet etter en slik men finner det ikke. Kan du hjelpe meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg hjelper gjerne om jeg kan, men jeg skjønner ikke helt hvilken krukke du mener. Om du oppgir datoen for innlegget med krukken så kan jeg gå tilbake og se.

      Slett
    2. Har vært ute og lett etter slik potte man fant ikke en slik.Må ha skjedd en feil med svaret jeg skrev i går kveld. Sikker jeg som har rotet. Hilsen fra Anna Marie. Skal se om dette blir bra.

      Slett