Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 22. juni 2015

Overlevelsesskrin....

Noen av gjestene våre på midtsommerfesten måtte sove
på loftstuen og der har vi ikke gardiner. Da måtte jeg tenke
ut en plan for morgensolen som kommer rett inn.

Jeg laget en eske med soveutstyr....


Sjokoladehjerter til alle gjestene og esker i tillegg
til dem på loftstuen.


I eskene hadde jeg lagt gardiner til øynene og ørepropper.

Øynegardinene sydde jeg av noen stoffrester jeg hadde
liggende her på hytta og kjøpte strikk, kantebånd og borrelås 
på Stoff&Stil. Øynene er papir med lim bak og som jeg tegnet
pupiller på.... Ha,ha,ha...jeg syntes de blei litt festlige.

Vi har en kjøpt nattmaske som jeg brukte som mal.

Gjestene fikk god bruk for dem, for vi fikk en herlig morgensol
og fin søndag...



10 kommentarer:

  1. Oij, kor kreativ du er !
    Flotte hjelpemiddel :)

    SvarSlett
  2. Jeg bøyer meg i hatten.... som noen sier - for ei kreativ dame :)

    SvarSlett
  3. Wow! Det var jammen omtenksomt! Og kreativt...!

    SvarSlett
  4. For en bra ide! Det satte helt sikkert gjestene pris på :-)

    SvarSlett
  5. For en omtenksom og festlig gave for gjestene dine. Du er flink, Ingrid!

    SvarSlett
  6. Så utrolig kreativt og fint laget :) Du er superflink :)

    SvarSlett
  7. Ikke fått kommentaren min her seg jeg....mmm....

    SvarSlett
  8. Wow, imponert!
    Kreativt, omtenksomt og de ble jo knallfine! =)

    SvarSlett