Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 12. juni 2015

Jeg gir ikke opp ampelposen....

Nå har jeg tatt frem symaskinen igjen...

og sydd en pose i sekkestrie.....

Jeg har kjøpt ny blomst og tatt den ut av potten og
satt den nedi strieposen som jeg så har plassert oppi
ampelposen....

Dette påfunnet mitt har jeg stor tro på vil fungere fint. Er 
ampelposen like fin ved sesongslutt kan den vaskes i 
60 grader og brukes på ny neste år. Da må jeg bare lage 
ny striepose.

God fredag dere!

1 kommentar:

  1. Hmmm....ser at kommentaren jeg skrevet her igår, ikke ble publisert..!?!?


    Vel, jeg ser du ikke gir opp prosjektet med denne ampel posen din - hehe - må si du er kreativ og flink Fru Tunheim :)

    Da håper jeg du har fått svungen på denne her nå, og at denne planten ovelever :)))

    SvarSlett