Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 27. juni 2015

Fru Timian...

har laget den søteste sommerkokebok full av skjønne bilder, inspirasjon og oppskrifter....

Jeg har fått boken i gave fra min søster og første oppskrift er allerede prøvd ut...


Laks med mango-og agurksalsa og det kommer garantert til å bli servert flere ganger hos oss i sommer....

Og kanskje også på neste års eventuelle midtsommerfest, for dette er herlig sommermat.

God lørdag dere!

4 kommentarer:

  1. For en hyggelig gave å få! Den må jeg sjekke ut. Er den kjøpt i bokhandel tro?
    Ang å overvintre oppstammet margeritt har jeg ikke forsøkt det. Spent på om du får det til. Lykke til!
    God søndag ønskes.

    SvarSlett
  2. Veldig inspirerende med slike bøker og alltid hyggelig med tips til deilig sommermat :)
    Sjelden jeg tenker på å bruke Mango til mat slik ..men den har jo nydelig smak..så passer nok bra til mye :)) Håper du koser deg om dagen :)) Annebe

    SvarSlett
  3. Må sjekke ut den boka, høres herlig ut! Ha en flott uke hos deg!

    SvarSlett
  4. Laks - min favoritt fisk !
    Slår aldri feil, sommer som vinter - og med salat til mmmmmmmm....som du sier; deilig sommermat.

    Idag vært innom min lokale lille fiskebutikk her i Bolsena, og blåskjell ble med meg hjem...da er lunsjen i boks - det er også sommermat de lux :)

    God sommer

    SvarSlett