Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 8. juni 2015

Ampelposen fra MesterGrønn...,

funker ikke selv om Mannen lagde flere hull i potten...

Posen er full av vann, men planten har ikke klart å suge det til seg og dette er synet som møtte meg.

Så trist syn....


Jeg hadde standbyvakt på flyplassen fra kl 05.30 i dag tidlig. Jeg måtte ut og fly og endte opp i Kristiansand tidlig på formiddagen.

Jeg har fått meg en ny venn...Avis. 

Det er sommer på Sørlandet og jeg har kjørt meg en tur ut på hytta. Her har jeg fått klippet plenen, smørt kroppen med solkrem og hatt en herlig ettermiddag jeg ikke ante noe om da jeg stod opp kl. 04.

Noen ganger er jobben min gull altså...

4 kommentarer:

  1. Så synd med den posen, som jo i utgangspunktet hørtes ut som en god løsning på problemet med vanning når man er borte - i alle fall for kortere turer. Takk for oppdateringa.

    SvarSlett
  2. Synd med posen!

    Men dagen høres jo fantastisk ut
    Jeg vil også ha sol og sommer!!!

    SvarSlett
  3. Er som min mann ofte sier:
    Ingen vet hva dagen bringer, før solen går ned ?
    Sant det utsagnet der gitt....

    Så moro med en impuls-tur til hytta, men irriterende synd med planten, med andre ord: ingen god løsning, bare tull den der da ? :(

    AVIS, kjekt å ha "de" som venn !! Og snerten bil fikk du leid og...hi hi

    Nyyyt kvelden, tro hvor du er hen imorgen?

    SvarSlett
  4. Dumt at det "vanningsopplegget" som hørtes så smart ut ikke fungerte så bra da..greit å vite :))
    Sommer og sørland høres perfekt ut :) Var sommerlig her i dag også..så satt en del på terrassen...deilig :) Sov godt og fin morgendag :) Annebe

    SvarSlett