Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 11. mai 2015

Nei og nei og nei.....

Hva har jeg gjort.....!!!!!!


Jeg har ødelagt flere av de røde begoniaplantene jeg har 
stellt så godt med innendørs i vår. De var blitt SÅ flotte og jeg 
plantet dem ut og ga dem litt gjødselvann. Gjødselvann som 
var altfor sterkt og nå står de der, begoniaene, helt utslått og
vingeklippet av gjødselet jeg ga dem i god tro om at nå
skulle de få god næring.....

I alle fall har jeg fått meg en lærepenge....

4 kommentarer:

  1. Au da- får håpe de kommer seg. Kanskje godt med masse regn så det renner vekk litt av den gjødselen.
    Er så enig i det med smokk. det går ut over tennene og så uhygenisk.

    Ha en fin ny uke

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  2. Isj, kanskje de kommer seg om du klipper de helt ned :) Er litt skeptisk til stemorsblomstene jeg sådde ...de lever enda..men synes de er litt tuslete..trenger nok mer sol :))
    Kos deg med mandagskvelden :)) Annebe :))

    SvarSlett
  3. Ojda - så kjedelig - men gi dem litt tid så kommer de seg.

    SvarSlett
  4. Huff, det var trasig. Får gjøre om anonym her sier; prøv å klippe dem ned.

    SvarSlett