Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 7. mai 2015

Klar for sommerbryllup, nesten.....

Min niese skal gifte seg i sommer og jeg var både 
"jordmor" (jeg var med min søster på fødselen) og 
gudmor for henne og nå har jeg i alle fall både sko 
og veske på plass for den store dagen...tror jeg...


Nå gjenstår valg av kjole og skriving av tale, men heldigvis
har jeg fortsatt god tid....

Bør man ha veske og sko i samme farge? Eller er det greit
med svart veske og nude sko f.eks?


4 kommentarer:

  1. Trenger absolutt ikke ha samme farge i sko og veske etter min mening!Sorte sko og en veske i en helt annen farge,frisker bare opp antrekket.Eller sort veske med sko i en annen farge.Sort veske og nude sko høres lekkert ut!Kan av og til bli litt kjedelig med lik farge!Lykke til i kjolejakten��Hilsen Anne Marit

    SvarSlett
  2. Dette var lekkert da :)) ....kan være fint både med matchende og ikke ..så har du begge deler får du prøve hele antrekket og se hva du selv liker best ..du blir nik stilig kan jeg tenker meg :)) Fisken i forrige innlegg så innmari god ut :)) Annebe

    SvarSlett
  3. Kjempestilig!
    Jeg syns ikke en må ha samme farge på veske og sko. Bare kjolen passer til begge deler :-)

    SvarSlett
  4. Jeg er vel opplært at sko og veske skulle matche, da ble helheten bedre...og jeg er vel nesten av den oppfatningen ennå...MEN, som kommer det helt an på antrekket.
    Letter om sommeren, da går man jo gjerne med sandaler, så ikke alltid lett å ha en veske som matcher.

    Syns de skoene der var helt smashing til Chanel vesken din ! Men, du vet hva de sier? Ikke sort kjole i ett bryllup ! Spent på hva du velger...!!
    Fine med sort, ALLE farger passer til :)

    god helg

    SvarSlett