Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 12. mai 2015

Vi har hatt overnattingsgjest....

Vi har hatt Elen på besøk og det er bare så kjekt. Snart er det
17.mai og jeg får ikke sett henne da siden jeg skal på jobb fra 
morgen til kveld på nasjonaldagen. Det er kjedelig, men premien
er at 18.mai starter jeg min 12 dager lange vårferie...juuuhuu!


Elen og jeg syntes vi kunne starte pyntingen allerede nå, vi....


Så nå er tærne våre klar til den store dagen....


Og så fant jeg frem de gamle Tjorvendukkene mine med
alle de gamle hjemmelagde klærne og den gamle bamsen. Det
blei stor stas. Dukkene og bamsen er kledd av og på, om 
og om igjen....


En tur ned til andedammen måtte vi også for å gi endene
gammelt brød. Det var litt vanskelig for Elen å gi slipp på
brødet, så noe havnet visst i hennes munn også....

Og om alt går greit, skal hun få en lillebror eller lillesøster i
oktober. Det blir stas!



7 kommentarer:

  1. Ååå, så koseleg.
    Ha ei god jobbeøkt før fridagane :)

    SvarSlett
  2. Fint at de gamle dukkene har fått nytt liv med Elen. Så koselig dere har det! :-)

    SvarSlett
  3. For et koselig innlegg.
    Blei nostagisk i gjensynet av Tjorvendukkene. Oj, som lekte og holdt på med dem. Husker pappa´n til min venninne laget dukkehus til min og hennes dukke. Det ble ikke få timer med denne leken.
    Så hyggelig at det blir enda et barnebarn til høsten. Fint for Elen med en lekekamerat. Mine to døtre (barn nr 2 og 3) er det 20 mnd mellom. De har hatt masse glede av hverandre opp gjennom årene. Og har fortsatt. Nesten pseudotvillinger.
    Gled deg til vårferie. Jeg har startet min 6 dagers ferie i dag. Juhuu!

    SvarSlett
  4. Så heldig du er som har hatt overnattingsbesøk av barnebarnet; høres ut som dere har hatt det topp sammen. Mine barnebarn og datter kommer om to måneder, gjett om jeg gleder meg.

    Det blir vel fantastisk med enda et barnebarn, og fint for Elen med et søsken.

    Ha en fin 17. mai-helg.

    SvarSlett
  5. Sa stas med enda et barnebarn! Elen er heldig som har deg som mormor som finner pa sa mye kos med henne og lager sa vakre ting. Ha en fin, fin 17. mai helg selv om du skal jobbe. Selv skal jeg til London og se pa festlighetene ved Sjomannskirken med gode venner! Gleder meg veldig! Men tror allikevel ikke at jeg reiser med tog I bunad fra Cambridge til London... det kan bli litt I varmeste laget, tror jeg...

    SvarSlett
  6. Så koselig med besøk :) Stor stas med et nytt barnebarn <3

    SvarSlett
  7. Da ser det ut som vi får nok et barnebarn ca. på likt ;) En ny mormorunge er i anmarsj :)

    SvarSlett