Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 16. mai 2015

Hjemme alene....

Jeg er hjemme alene i kveld, ja i tre dager nå faktisk. Jeg 
har hatt telefonvakt disse dagene og ikke fått noen jobb, men
i morgen er det "pay back time"... Da skal jeg jobbe fra 09.15 
til 20.55 og det på selveste 17.mai...

Jeg har fått gjort mye i dag mens jeg har ventet på telefon fra
Stockholm. Jeg har lagt ut netting i bedet vårt som naboens
katt  har brukt som toalett i 10 år. Nå er vi lei av å rydde opp
hver dag etter at katten har gjort sitt fornødne og kastet jord 
og bark utover belegningssteinen. Nettingen har jeg dekket 
med et tynt lag bark så nå gjenstår det  å se om det hjelper.

I min verden burde de som anskaffer seg katt i tette bolig-
områder ha kattesand innendørs hvor den kan gjøre fra seg og 
ikke la katten belemre naboer.

Jeg har vasket kjøkkenet, men kjøleskapet gjenstår. Da kjøkkenet
var ferdig vasket var jeg lei og telefonvakten over.

Og så har jeg sett film på Nettflix. 


Familiens sorte får møter Dasy, som er innlagt på psykiatrisk 
sykehus. Hun har levd innesperret hele sitt liv sammen med
sin psykisk syke mor. Han tar henne med hjem til sin velstående
familie for å delta i sin brors bryllup.

Jeg ønsker alle dere kjære lesere en fantastisk flott 17.mai og
gratulerer med dagen!

2 kommentarer:

  1. Håper du får en fin 17. mai selv om du er på jobb. Takk for netflix tips, den må jeg sjekke ut!

    SvarSlett
  2. Godt du får gjort andre ting enn bare å se på tlf, når du venter. Her plages vi med løse hunder som kommer i hagen og gjør sitt... Fres. Jeg har hunder selv, men liker ikke å plukke opp etter andre sine hunder!

    SvarSlett