Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 28. mai 2015

Finn en Stor feil....

Jeg har malt ytterdøren svart. Tidligere var den skittenhvit og jeg har aldri likt fargen. Men nå fikk jeg endelig inspirasjon til å gjøre noe med saken... Til det bedre, trodde jeg.....


Det jeg ikke tenkte på er at hvitfargen på baksiden av sprossene selvfølgelig synes gjennom glasset....Dumme meg!

Jeg kan jo ikke ha det slik og ser for meg at vi må kjøpe ny dør med alt det innebærer.

Min kjære gode svoger er byggmester og lærer i tømrerfag på videregående skole
og har kommet meg til unnsetning så mange ganger før. Også denne gangen. Han lover å hjelpe meg med å løsne sprossene slik at jeg kan få malt på baksiden også. Jeg er evig takknemlig for å ha så fin og hjelpsom familie...

5 kommentarer:

  1. Så fin døren ble.
    Men jeg er også sånn, setter igang, og tenker ikke heeeelt over det lille ekstra som kan dukke opp.
    Godt det er hjelp å få.

    SvarSlett
  2. Men døra ble iallfall lekker!! Godt du får hjelp til å rette opp i "fadesen" :)

    SvarSlett
  3. Det er kult med sort dør. Har det her hjemme selv. Men matt. Ser absolutt irritasjonen med de hvite stripene, så godt at din hendige svoger hjelper til. Familie er uunnværlig, syns jeg.
    Nyt ferien fortsatt!

    SvarSlett
  4. Det ble i alle fall veldig fint med sort dør, god kontrast til den lyse veggfargen. Kjekt med noen i familien som kan fikse slike ting.

    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  5. Døren ble kjempefin!
    Jeg tror ikke jeg hadde lagt merke til de sprossene ;)
    Men godt du får fikset det!

    SvarSlett