Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 14. mai 2015

En herlig dag...

som startet tidlig, grytidlig før fuglene hadde stått opp...


Jeg har jobbehelg og skulle være på flyplassen kl. 05.30
for å ha telefonvakt der i 4 timer til 09.30. Jeg hørte ikke noe så
jeg dro hjem igjen, tok på meg tursko og gikk meg en fin tur...




Jeg blir varm i hjertet av disse flotte omgivelsene nesten rett 
utenfor døren og i det nydelige vårværet...


Vel hjemme igjen satte jeg meg i solen med boken jeg nesten
ikke kan legge fra meg. Den er så fin...


Solen tar knekken på det fargede håret mitt og jeg klarer ikke
skjerme det for solen til enhver tid. Nå er det blitt så hvitt at
jeg så meg nødt til å tilsette mer farge. Jeg har alltid hatt lyst
hår, men de siste 20 årene har det vært uønsket hvitt og det vil 
ikke jeg ha, enda...  Så i kveld blir jeg lys gylden blond igjen...




4 kommentarer:

  1. Nydelege bilde frå turen din.
    Naturen er fantastisk denne tida, der den eksploderer med si frodigheit.

    SvarSlett
  2. Så vakker natur! Høres ut som en fin morgen. Uvurderlige, slike tidlige morgener.

    SvarSlett
  3. Deilig å ha sånn natur like i nærheten :-)

    SvarSlett
  4. Så nydelig tur du har vært på !
    Balsam for kropp og sjel, syns jeg slike turer er :)

    Enig, hvem vil frivillig bli gråhåret, uansett hva enn sier, man ser (dessverre) bare mye eldre ut enn det man gjerne er.....syns nå jeg....

    Så ja, til å støtte farging av hår !! Hehe

    SvarSlett