Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 1. mai 2015

Belle....

Jeg så film på betal-tv på hotellet i går kveld og som
noen av dere vet fra før så er jeg glad i kostymedrama...


Filmen er basert på en sann historie som utspiller
i England på 1700-tallet der slavehandel er en del av
historien....

Jeg har tidligere fått denne anbefalt av en bekjent som
hadde sett den på kino og jeg blei glad da den var 
tilgjengelig på hotellet...

Jeg jobber i dag, men i kveld er jeg ferdig og har fire fridager
i sikte.... Jippi!

Jeg ønsker dere alle fine lesere en god 1.mai og en herlig
helg. 

3 kommentarer:

  1. God dag, og helg til deg også.

    SvarSlett
  2. Liker kostymedramaer, jeg òg.
    Ha en fin langhelg.

    SvarSlett
  3. Takk for filmtips. jeg er også superfan av kostymedramaer. Koser meg veldig nå med nyeste sesong av Mr Selfridge på svensk tv.
    Nyt fridagene dine og jeg håper det er sol hos dere også på vestlandet, det er det her - så det er supert dugnadsvær. Men nå ... mer kaffe :D

    SvarSlett