Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 15. mai 2015

Ampelposene er i hus....

Nå har jeg fått kjøpt ampelposen jeg så på Grønn Glede....


Her for anledningen hengt opp i morelltreet med dronningen,
som blei rosa når den var helt sprunget ut, for å vise frem
posen.

Jeg fikk raskt svar fra redaksjonen i Grønn Glede, samt en av
mine lesere, om at posene kunne kjøpes hos MesterGrønn og jeg 
fikk anledning til å dra dit i dag. Den første butikken jeg prøvde
var blitt utsolgt dagen etter tv-programmet, men jeg fikk kjøpt mine i
butikk nr 2 som kun hadde hvite igjen. Vil jeg ha en annen farge,
ser jeg at det enkelt kan syes en pose i ønsket stoff som så syes fast
utenpå. Enn så lenge er jeg fornøyd med med hvit.


En annen smart ting jeg kjøpte er disse vanningstutene som
kan skrues fast til vanlige 0,5- og 1,5 liters brusflasker. Tutene har
bittesmå hull som gjør at vannet renner ut litt om gangen når de
er satt ned i pottejorden. Dette gleder jeg meg også til å prøve
ut når vi dra hjem fra hytta.

Ikke at det trengs, for vi har den beste hyttenaboen som vanner
hos gjennom  hele skoleferien...

4 kommentarer:

  1. Åå, gleder meg til å vanne gode nabo:-) lure ting du hadde funnet:-)

    SvarSlett
  2. Takk for informasjon. Veldig lurt med de ferievanningstutene også.

    Ha en fin 17. mai.

    SvarSlett
  3. Ferievanner skal jammen jeg også kjøpe! Er alltid så lei meg for at terrasseplantene mine her hjemm står og tørker inn når jeg er på hytta sommerstid!
    Gratulerer med morgendagen!

    SvarSlett
  4. Har ikke hørt om de ampelposene jeg...men det så veldig fint ut :)) og det vanningsgreiene hadde vært smart her ..for det blir så som så med vanninga :) Ønsker deg og dine en fin 17 mai <3 Annebe

    SvarSlett