Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 26. mai 2015

Ampelposen....

Den er tatt i bruk, men jeg får ikke planten til å trekke vann fra den. Og jeg som var så glad og entusiastisk...


I formiddag måtte jeg investigere litt og finne ut hvorfor. Jo. ser dere...ampelpotten har 3 dreneringshull i bunnen som er trekt 1cm opp og inn i potten. Da kommer ikke disse hullene i kontakt med vannet i posen. Nå har Mannen funnet frem noe av sitt oppladbare verktøy og laget flere hull.

Nå gjenstår det å se om planten klarer å trekke til seg vannet...

4 kommentarer:

  1. Det er lurt med en Handyman for hånden :)

    SvarSlett
  2. Håper det gikk bra, lekkert var det ihvertfall..og enda godt blomstersesongen er i gang:)
    Nyt mai til ende, jeg venter på varmen:)

    SvarSlett
  3. Så kjekt med en Petter Smart i hjemmet !

    Vi er bortskjemte vi, som er så heldig å ha akkurat det :))

    Håper det nå funker !!

    SvarSlett
  4. Håper dere får det til å funke da ...ser i allefall veldig pent ut :)) Kos deg med kvelden :) Annebe

    SvarSlett