Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 18. april 2015

Jeg elsker salat....

Og det er også tittelen på boken Mannen hadde kjøpt
til meg for litt siden....


Her er det så mye fin inspirasjon og mange salatidéer at
nå blir det valgets kval fremover...

Jeg blir ikke lei salat og spiser det til lunch i forskjellige varianter
nesten hver dag når jeg har fri. Og så er det jo ingen ulempe at
det i tillegg er sunt, fylt med vitaminer, mineraler og fiber.

Ha en flott lørdag dere. 

Jeg skal på bytur med med en venninne og etterpå skal jeg hente
Elen som skal sove over. Her er det bare å glede seg.

1 kommentar:

  1. Start fra starten? Det skulle faktisk vært morsomt å gjøre en gang med en kokebok ... sånn som i filmen Julie & Julia. Trenger ikke blogge om det egentlig, men hadde bare vært gøy å gjort det liksom! :)

    SvarSlett