Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 13. april 2015

Indiske somre...

En ny serie som som startet på NRK i går kveld og jeg fikk ikke
sett første episode...


Jeg var på jobb i går kveld og ikke i hotellsengen før 01.30 på 
natten. Mildt sagt stuptrøtt og husker bare at jeg la meg under dynen.

Som tidligere sagt elsker jeg slike kostymedrama og gleder meg 
til å se første episoden på nett-tv ved første anledning.

Jeg er i Bergen og her er mye blå himmel så det frister med litt frisk 
luft før jobb.

Ha en strålende fin mandag!


9 kommentarer:

  1. Fikk (gudskjelov) sett den, og tror nok du vil like den også

    Artig århundre og at settingen foregår i India ! og selvsagt erke-engelsk !!!

    Elsker slike serier :)))

    SvarSlett
  2. Så den i går kveld, veldig bra og terningkast fem!
    Ellers har jeg vært innom NRK nett-tv og sett fire episoder av Helt katastrofe. Supert at du tipset om den serien, ler meg skakk!

    SvarSlett
  3. Såg den i går kveld og likte det eg såg.
    Lika godt slike seriar eg også ;)

    SvarSlett
  4. Ah! Denne har jeg ikke sett! Ma prove a finne den, kanskje den finnes pa Netflix...?

    SvarSlett
  5. Du finner første episode og alle de andre på http://tv.nrk.no/

    SvarSlett
  6. Jeg så den også. Lite kjent med historien/politikken med den britiske "utkastingen" fra India. Likte serien. Du vet vel du kan se den på NRK.no

    SvarSlett
  7. Har kikket på de to første episodene, men den innfrir ikke. Enda jeg liker historiske kostymedrama.
    Den mangler noe, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på hva. Ikke helt troverdig. Litt for glansbildeaktig. Hva syns du?

    SvarSlett
    Svar
    1. Er litt enig med deg, Elisabeth. Det er noe der som jeg ikke helt kan forklare, men jeg prøver meg på en episode til i alle fall.

      Slett
  8. Er litt enig, var litt skuffet med begynnelsen, men etter 4de episode begynner historien å fenge - blir mer forståelig og "ekte"

    SvarSlett