Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 1. april 2015

I år er påsken rosa...

..i alle fall når det kommer til rosene jeg har kjøpt...


Denne påsken er den første vi skal tilbringe hjemme på
flere år. Årsaken til det er at jeg drar på jobb påskeaften og
kommer hjem på kvelden når påsken går mot slutten.

Familiære begivenheter gjør også at hjemmepåske er mest
praktisk i år.

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har hatt litt lørdagsfølelse hele 
dagen i dag. Litt vemodig er det at jeg sente Studenten avgårde
med tog på påskeferie i formiddag. Jeg ville jo helst hatt henne
hjemme disse fridagene mine, men vi fikk en flott dag sammen i 
går i alle fall.

Nå i kveld står dekking av middagsbordet til i morgen på agendaen
og jeg har ikke helt klart for meg hvordan det skal bli seende ut.

3 tradisjonelle retter står i alle fall på menyen, så den er i alle fall klar.

Ønsker dere alle en god påske hvor dere enn er. På fjellet, ved sjøen,
i utlandet eller hjemme. Eller rett og slett på jobb. Noen er det også.

5 kommentarer:

  1. God påske til deg.
    Lukke til med middagen :)

    SvarSlett
  2. Da er dagens jobb unnagjort, og jeg har en hel uke med fri...deilig!
    Jeg innlemmer det med varm påske-te, og under pleddet i sofaen, etter tre timers søvn i natt, hjesp.
    Skjønne roser som pynter opp hjemme hos deg.
    God påske, Fru Tunheim.

    SvarSlett
  3. Riktig god påske fru Tunheim, selv om du er på jobb.

    SvarSlett
  4. Så rosa roser ble med deg hjem !
    Og fine er de :O)

    SvarSlett