Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 22. april 2015

Hver vår og høst...

møtes vi jentene som gikk sammen fra første til niende klasse....


Et slikt gjensyn var i går kveld der vi fikk servert nydelig pavlova til dessert.

Vi var 7 jenter og 14 gutter i min klasse. En av damene bor i Finnmark så hun er med når det passer slik. 

Av oss seks i går kveld er det to som heter Anne og to som heter Marit. Noen navn var mer poppis den gangen, akkurat som noen navn også i dag er mer populære enn andre.

3 kommentarer:

  1. Så hyggelig tradisjon ! Og nydelig kake da . . . vet du koste deg da :))))

    Sjelden man hører om slikt....men, mer de som har 10-års jubileum osv osv....

    Idag kommer mannen hjem igjen, så får komme meg snart avgårde til flyplassen i Roma....ønsker deg en fin dag, vet min blir fin :))))

    SvarSlett
  2. For en hyggelig tradisjon! Sikkert lettere a holde nar dere ikke er sa mange. Pa gymnaset var vi 6 I franskklassen av totalt 13 som het Mette... Godt at alle, bortsett fra en hadde mellomnavn. Tror Frk Norge het Mette I 1963 - det forklarer kanskje 'noe' av populariteten av navnet for den arsgangen...? ;-)

    SvarSlett
  3. Dette hørtes ut som en fin aften!
    Pavlova er en favoritt hos oss også, litt sommerlig kake.
    Ja, det er mye mote i navnevalg. Hadde noen Anne'r i min klasse, men som dobbeltnavn.

    SvarSlett