Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 4. april 2015

Første arbeidsdag i påsken...

..og jeg har vært i Spania. Nærmere bestemt Alicante...

Det høres kanskje eksotisk ut å bare ta en tur til Spania, men dette er alt jeg fikk se...


Returen gikk til Kristiansand og jeg har tatt meg en liten spasertur til den flotte bystranda de har der. Nydelig er det der midt i byen...


Båtene ligger klar og venter på varme og sommerliv...

Nå får jeg ta meg tilbake til hotell Caledonien og kveldens påskekrim. Kanskje får jeg hilst på spøkelset eller gjenferdet det sies bor der. Tro det eller ei, men jeg mener jeg har hilst på det før enn natt...og jeg lever i beste velgående fortsatt!  Uuuhhhuu...

2 kommentarer:

  1. Håper du får en god natt søvn, uten besøk av spøkelse...hehe

    Tro om ikke det er hos deg jeg har lest om appen til NRK radio? Ihvertfall Fru Tunheim, jeg koser vettet av meg med å høre på deres påskekrim "Jakthundene" !
    Anbefales, hvis ikke du alt har hørt den da....

    God tur videre på jobben :)

    SvarSlett
  2. Å møte spøkelser er ikke farlig, det er bare en opplevelse!
    Var det varmt i Spania da? Jeg drar dit om en og halv mnd. Skal bli deilig. Gleder meg til den gode maten, og å være sammen med familien min der.
    Ellers har jeg vært mye ute i dag. Men uten sol, så er det en skarp luft. Nå er det hjemmebakt grønnsakpai og en øl, strikketøy og radio....helt alene. Mannen jobber hele påsken og ungdommen er ute. Her er det bare jeg og pus.
    God arbeidsøkt.

    SvarSlett