Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 15. mars 2015

Søndagstur....

Vi gikk en fin tur langs jærstrendene i formiddag og
jeg hadde gledet meg til blå himmel og sol, men
solen var dekket av et lag dis....og der forsvant 
illusjonen om litt glød i ett "british blue" ansikt....

Vi valgte å parkere ved Hå gamle prestegård i dag og gå
vestover..... 

Der er det mange små sandstrender etter hverandre....

...med flotte steiner som skiller dem fra hverandre. Flere
surfere var også ute og lekte seg i bølgene.

Rast med kaffe og lunch valgte vi å gjøre her ved disse
flotte sjøhusene..

Det er nesten helt slutt på at jeg tar med fortoapparatet
på tur lenger. iPhone er så enkelt, men mulighetene er jo
mye større med speilreflekskameraet. 

Lenge leve latskapen og bekvemmeligheten!

Nå spiller Angela Hewitt Bach på piano for oss fra
cd-spilleren, Mannen jobber med middagen og søndagen
er god....

Ønsker dere alle en god søndag ettermiddag og kveld!

3 kommentarer:

  1. Din IPhone tar de flotteste bilder, skal jeg si deg. Gjør ingenting om du ikke tar med det " proffe " apparatet.
    Jeg ble faktisk inspirert til å male disse bildene du har tatt......de var så stemningsfulle.
    Ja, synd med sola som ikke dukket opp i dag. Det ble heller litt bakst innendørs , litt klassisk jazzmusikk fra naboens flygel, og avslutningen på en Islandsk genser.
    Jeg er veldig fornøyd med søndagen alikevel, jeg.

    SvarSlett
  2. For en deilig søndagstur :) ser veldig fint ut - jeg vet jo at strendene hos dere på Jæren er helt fantastiske :)
    Det var disig her hos oss også i dag ,sola bestemte seg for å forsvinne når vi gikk ut av døren her - bokstavelig talt !!! :) Men det var herlig uansett :)

    SvarSlett
  3. For et flott sted og gå tur ♡
    Er deilig med slike søndager:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett