Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 9. mars 2015

Skal...eller skal jeg ikke...

klippe meg kortere igjen....







Dette "lange" håret er litt uvant for meg. Jeg har faktisk
aldri hatt noe særlig lenge hår enn dette noen gang. Ikke
engang som barn hadde jeg lengre hår... og jeg vil ikke ha
det lenge enn dette nå heller..






Jeg trives godt med denne lengden. Det er liksom meg det
og føles litt lettere og mer "fresht"...







Jeg synes jo Anna Wintour er klassisk pen med denne
frisyren...

14 kommentarer:

  1. Syns du var fin på begge frisyrene på bilde, men du må jo gjøre det du liker best :)
    Ha ei fin uke.

    Lisbeth :O)

    SvarSlett
  2. Synes du kler best det korte håret:) fin dag til deg!

    SvarSlett
  3. Syns du kler begge deler godt :-)
    Selv liker jeg å ha nok lengde til å kunne sette i en hårstrikk ved behov.

    SvarSlett
  4. Litt kortere enn det du har nå, kanskje? Men med samme fasong. Passe er så fint. Det har jeg også hatt en gang.
    Da fønet jeg ut krøllene, og farget det kastanjerødt. Da noen gamle venninner fra skolen traff meg, kjente de meg ikke igjen........
    Å forandre litt frisyre er bare morsomt. For håret gror jo ut igjen ( heldigvis )

    SvarSlett
  5. Kort, definitivt :-)

    SvarSlett
  6. Du er flott med begge hårlengdene, men
    det kortaste er friskast:)

    SvarSlett
  7. Alt kler den smukke sier de jo :) Synes du er veldig fresh med det korte håret jeg! Lykke til med valget :)

    SvarSlett
  8. Det korteste blir nok mest fresht. Begge frisyrene er vel enkel og grei for deg i din jobb.
    Jeg er glad i bob fasong, lit kortere bak enn foran.

    SvarSlett
  9. Når jeg ser de to bildene sammen må jeg jo bare innrømme at du ser utrolig mye yngre og freshere ut med det korteste håret.

    Men flott det er du, uansett hårlengde =)

    SvarSlett
  10. Jeg synes den korteste frisyren din er freshest på deg - på de bildene du viser. Har du noen gang en liten hestehale? Det tipper jeg er fint på deg :)

    SvarSlett
  11. Fin er du uansett, men ut i fra bildene du viser er du mest fresh med den korte varianten.
    Klippet mitt hår nylig "en god jafs". Lurer på å ta enda et jafs neste gang jeg skal i frisørstolen. Men da mister jeg muligheten til å sette det opp med ei klemme. Noe som er kjekt på trening, når det er varmt, når jeg ikke gidder å føhne osv. Bruker du å sette det opp?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har aldri hatt så langt hår i mitt liv at jeg har kunnet sette det opp med klemmer eller i hestehale. Det er ikke langt nok til det nå heller.

      Slett