Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 7. mars 2015

Siste frihelg...

i alle fall på en stund. Helt til slutten av april må jeg vente på en ny, men det skal gå bra...






Jeg dro med tog til Kristiansand tidlig i dag for å møte Mannen, som har vært på hytta noen dager nå. Vi møttes til kaffe på favorittstedet Drømmeplassen...



Nå har helgefreden senket seg og jeg er klar for et bedre måltid, som det jobbes med, kan jeg se her fra sidelinjen..

En herlig lørdagskveld ønskes deg.


Sendt fra min iPhone...

3 kommentarer:

  1. Da håper jeg du får en riktig koselig helg :-)

    SvarSlett
  2. Da må du nyyyyte frihelgen din.
    Jeg har fri neste helg, og har lyst til å ta en tur til Sørlandet, jeg også......
    Ha en hyggelig lørdagskveld, sammen med din kjære.
    Klem

    SvarSlett
  3. Viktig å nyte de fri helger man har -
    og det tror jeg du har :)
    Så fort tiden går - er du straks i april vettu !!

    Beundrer din viljestyrke, til å ikke hive innpå alt av kaker.....jeg har virkelig vanskelig for å la vær....og i min alder (veldig snart 50) er jo ikke det bra, merkelig nok syns jeg kiloene lett legger seg på, men går aldri av igjen ?!? Godt jeg ikke er flink til bake, for jeg elsker gjærbakst !!!!!!!!!!!

    SvarSlett