Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 27. mars 2015

Påskeferien...

..starter for mange i dag og jeg må innrømme at det høres
helt nydelig ut. Fri helt til andre påskedag sammen med 
venner, familie, god mat og drikke...


Jeg skal derimot jobbe hele denne helgen og neste.... Jeg har
fri skjærtorsdag og langfredag i påsken så det blir fint.

Jeg har visst i lang tid at jeg har arbeidspåske og da er jeg
så innstilt på det at det blir ikke et problem.

Ønsker dere alle en fin og fredelig palmehelg.

9 kommentarer:

  1. God med noen fridager i påsken.Ser du har lysestake fra




    Det blir vel godt med noen fridager i påsken. Nydelig blomst og pyntekrukke du har på bordet.Ser også lysestake fra Georg Jensen. Har nylig bestilt en slik du har og en som man kan ha et høyt lys i. Synes de er så fine.Kjøpte for noen år siden to lave i gullfarve. Nå er vi så heldig og ha en forretning som selger Lene Bjerres varer Hunhar også mye fint.


    g

    SvarSlett
  2. God påske til deg og din familie.

    SvarSlett
  3. Da ønsker jeg deg riktig god påske selv om du skal jobbe. Nyt de fridagene/timene du har og så håper jeg dere får veldig fint flyvær når dere er på jobb.

    Jeg har litt lyst til å spørre om hvordan dere i SAS gjør det i forhold til alt dette som har skjedd nå i det siste? Er det alltid 2 inne i cocpit hos dere også? Synes det er så trist og tragisk det som har skjedd med denne forferdelige flyulykken ...

    SvarSlett
  4. Her har jeg frihelg nå, men skal jobbe de tre dagene neste uke. Alle ønsker meg God påske, og det er vel de som har fri i over en uke....eller skal på hytta.
    Her er det jobbing ( Mannen skal på jobb hele påsken ) og ellers skal vi bare være her hjemme, og leve dagliglivet vårt.
    Fin vase du har kjøpt deg ( i forrige innlegg ) jeg er heller ikke så fan av vasene til Kahler, og synes din var mye finere. Selv har jeg en lekker sort vase ( glass ) fra Piet Hein som jeg er veldig glad i.
    God jobbhelg, og nyt dine fridager til neste uke, velfortjent.

    SvarSlett
  5. God helg til deg! Vi drar på langtur på tirsdag, strikketøy og lesestoff er pakket!

    SvarSlett
  6. God jobbehelg :) Jeg skal også jobbe noen dager, men får nyte det når jeg har fri :) God påske!

    SvarSlett
  7. Her I England er det 'bare' fri langfredag og mandag 2. paskedag. Det er ikke samme 'paskefolelse' her borte selv om det er stillere I gatene siden vi na er utenfor vanlig undervisningstermin. Jeg jobber denne uken, men ser frem til 4 dager fri istrekk. Sa far det heller bli en lengre sommerferie! Kos deg de dagene du har fri og haper pa fint vaer pa dine kanter!

    SvarSlett