Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 10. mars 2015

Lukten av propan om morgenen...

Jeg kan også godt kjenne den lukten etter mange
sommerferier i telt med mor og far på 1960 og 70-tallet.





Levi Henriksen har skrevet en kort fortelling om Martin Bye
som tar familien med på telttur for at de skal få de samme
gode opplevelsene han hadde som barn...

Men man har forskjellige forventninger....

Jeg lånte den som e-bok på eEokBib Appen og den er på
kun 30 sider.

4 kommentarer:

  1. Har bestilt den nå. Sikkert en artig fortelling. (De hadde den bare som papirbok her hos oss, da.)

    SvarSlett
  2. Jeg elsket sånne turer som barn, som ungdom tja... ung voksen nja.. nå som voksen-voksen jaaa gjerne på tur igjen :)

    SvarSlett
  3. Jeg elsket sånne turer som barn, som ungdom tja... ung voksen nja.. nå som voksen-voksen jaaa gjerne på tur igjen :)

    SvarSlett
  4. Den fortellingen har jeg ikke lest..men husker propanlukt fra vi var på tur med mormor og morfar...men da var det dagsturer og ikke telt...men har jo vært på noen teltturer også da :)
    Så hårvurderingen i forrige innlegg...begge er kledelige, men som voksen har jeg jo bare hatt kort hår jeg da..og jeg har jo mer sånn kort ,kort...
    Man må velge det en føler seg mest vel med :) Ha en koselig kveld :) Annebe :))

    SvarSlett