Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 26. mars 2015

Lene Bjerre....

..har nå kommet med et nytt design og som jeg kan like.
Det er litt mer moderne og ikke så landlig og feminint som
tidligere...


Jeg har kjøpt denne vasen i sølv og den hvite bilderammen du
ser litt av til høyre, også den helt enkel. Dette har jeg planer om 
å plassere på bordet bak sofen på hytta. (Se innlegget 24.mars)

Vasen finnes også med gullstriper og den har jeg lyst på her
hjemme. 

Jeg synes vasen er kjempefin og et veldig godt alternativ til
vasen fra Kähler som finnes i annethvert hjem....

5 kommentarer:

  1. Den var veldig fin og vet du hva, den hadde passet fint sammen med den lille Kähler vasen jeg faktisk har, med gullstriper.
    Jeg får sjekke ut etter hvert i byen hva de har, men jeg likte denne her hos deg veldig godt. Veldig dekorativ :)
    Regner med at du legger ut bilde når du er ferdig med å innrede det bordet på hytta deres :)

    Ja i dag har det vært kaotisk her i Sandefjord. Jeg er helt utslitt etter jobben. men de som nok er mest slitne er de kjempeflinke vaktmesterne våre, de har måket og holdt på hele dagen i dag!!!!

    Ang. rettskriving så er jeg nok i overkant nøye etter å ha jobbet på sykehus og sittet med journaler i mange år. Jeg har korrigert mange dikteringer som har vært skikkelig dårlige og jeg er dessverre pinlig nøye på skrivefeiler med meg selv, meeen ... innimellom går det fort fort fort når jeg skriver og da kommer det fort. For eks.: Kotnroll...
    hahaha ;)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Likte vasen. Nå blir det fint på det nye sofaveggbordet på hytta. Flink med snekring din kjære.

    SvarSlett
  5. Så fine, vasen og rammene !
    Greit å ikke ha vasen som ALLE har....litt typisk norsk? Det at noe er poppis, så skal alle ha det i hjemmet sitt.

    Vel, jeg har ikke Kahler vasen, og skal ikke ha den heller he he he

    SvarSlett