Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

tirsdag 3. mars 2015

I dag...

blir det et lite innlegg fra 35000 ft...







Jeg har jobbet meg, eller rettere sagt kjedet meg litt til London og tilbake....

Heldigvis har vi et fly med wi-fi, men dessverre ikke fullt med passasjer i dag.

Vi hadde god tid på Heathrow og jeg fikk gått inn og sett på den nye terminal 2 som vi nå bruker. Terminalen er helt ny og delikat med mye luft og det var deilig.

Jeg stakk innom Boots og fikk kjøpt med meg litt diverse som jeg trengte og det var jo en bonus..

1/2 time til landing og jeg må vel jobbe litt jeg også..

Vi ses på landjorden.

Sendt fra min iPhone...

8 kommentarer:

  1. Håper du får en fortsatt fin arbeidsdag!

    SvarSlett
  2. Flott at du har nettilgang så høgt i lufta :)
    Håpe resten av dagen din blir fin.

    SvarSlett
  3. Så fint å få være med deg på jobb.
    Greit at det ikke er full rulle hele tiden.
    Selv har jeg hatt en fin fridag i dag :)

    SvarSlett
  4. Du er tøff med den jobben din. Jeg synes alltid det var kjedelig å ikke ha noe å gjøre på jobb, da kjedet jeg meg også. Ser på nyhetene nå i kveld ar det er bombetrussel på Flesland. Håper det bare er trusler og ikke reelt.

    SvarSlett
  5. Takk for titten ombord hos dere, det er alltid hyggelig :)
    Kjekt med wifi på flyet da, det liker jeg :)
    Håper du får en fin uke videre og du, så kjekt å gjøre unna litt shopping på ny terminal på Heathrow. Me like!

    SvarSlett
  6. Koselig å lese dine flyinnlegg :) Nesten så man er med deg oppe i luften :) Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  7. Kan tenke meg turen blir nok liksom litt lengre da..når man kjeder seg...men, det er vel ikke ofte du får tid til det :)

    Moro at du rakk innom nye terminalen, ikke vært der ... ennå....sist var jeg på Gatwick, som var veldig fin og oversiktlig.

    La oss bare håpe pilotene har en jobb å gå tilbake til i Norwegian da......og ikke de går konk mens de streiker.......

    SvarSlett
  8. Så gøy med ett innlegg fra luften :) *LIKER*

    SvarSlett