Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 11. mars 2015

Gullet mitt igjen...

Nå er hun blitt 1 år og 4 måneder...






Luen og skjerfet jeg strikket måtte jo prøves på...
Blomstene ser litt store ut på bildet, men det er de ikke
i virkeligheten synes jeg. Jeg ser at jeg kunne ha sydd
dem på litt tettere og litt mer over hverandre..







...men plutselig så var det ikke så kjekt lenger med mas
og fotografering...





En rosa tunika har jeg også strikket og jeg liker godt
bladmønsteret på skuldrene...

Og nå har hun begynt å snakke litt og skjønner veldig
mye av det vi sier. Jeg passet henne i går ettermiddag og
da jeg spurte om hun hadde lyst å bade, sa hun "ja, tok meg i
hånden og ledet meg til baderomsdøren"....Smelt!

Og for ordensskyld...frisørtime er bestillt og jeg gleder meg!

8 kommentarer:

  1. Ååå, så skjønn ho er .:)
    Det er fantastisk å kunne kommunisere med kvarandre. Plagga du har strikka er nydelege.

    SvarSlett
  2. Det er jo så fint og så nydelig frøken, ,,jeg vet hva jeg vil alderen,, hehe.
    Ha en fin våruke.

    SvarSlett
  3. hihi så skeptisk til dette kamera da ;) den har jeg sett før tji hi hi... :)
    Det var noen veldig fine plagg du har strikket til henne, lua med blomstene på og skjerfet er jo bare helt nydelig!
    Koselig å ha sånne søte plagg :)
    Og moro når småttisene begynner å prate litt, det er artig. Vi har mange morsomme minner av fadderbarnet vårt og alle ordene hun kom med i begynnelsen, hi hi, hun var så herlig :) (er det ennå da)

    SvarSlett
  4. Nydelig liten frøken, og heldig er ho som har ei så nevenyttig bestemor.

    Gleder meg til å se bilde av deg etter frisørtimen.

    SvarSlett
  5. Vakkert gull og nydelige plagg :) Og gullet ditt har akkurat like fin hårsveis som mitt farmorgull ♥

    SvarSlett
  6. Så moro at hun så smått begynner å snakke !
    Herlig tid de går mot nå - bare det å si ja, til å bade, ikke rart hjertet smelter :)

    Utrolig søt ! Og virkelig fine klesplagg du har strikket til henne heldig Elen :)

    Ser at kommentaren min ang håret ditt ikke er med....? Merkelig.... kanskje ikke publisert ennå?

    Ja, da er jeg spent på hva du gjør?
    Blir det en mellom ting av de to bildene du viser oss, altså mere lik Anna W?
    Eller blir det kort igjen :??

    Uansett, fin blir - det er jeg sikker på - tvi tvi og god helg !

    SvarSlett
  7. Til info, jeg får denne kommentar opp:
    "Kommentaren du har skrevet, vises etter at den er godkjent."
    Etter at jeg har skrevet kommentaren min, før pleide jeg å få ett tal jeg måtte legge inn....? Men det har du kanskje endret på?

    SvarSlett
  8. Tiden går altså så fort! Stor jente nå! Så mye flott du strikker til henne, godt å ha ei bestemor som kan strikke :) God helg!

    SvarSlett