Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

onsdag 4. mars 2015

Et perfekt liv....

En TV serie fra HBO om Amy som kommer tilbake på
jobb etter et nervøst sammenbrudd. Hun er blitt degradert
og må jobbe med databehandling...




Denne serien går på NRK1 litt for sent for meg på
tirsdagskvelden så jeg ser den på nett-tv. Første episode
er tilgjengelig til 18.mars.

Har du lyst å se den finner du den HER

Jeg skal se 2. episode i hotellsengen i Ålesund i kveld. Jeg
skal ta på meg uniformen og gjøre en innsats i luftfartens
tjeneste i dag.

Jeg heier på pilotene i Norwegian! De fortjener anstendige
arbeidsforhold.

2 kommentarer:

  1. Kanskje jeg skulle prøve å få sett en episode. Høres morsom ut :-)

    SvarSlett
  2. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på den serien. Den må jeg se. Og ja, jeg heier på pilotene, jeg også. Jeg er tante til en av pilotene i ditt selskap, jeg tror han er glad for å jobbe i SAS.

    SvarSlett