Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 23. mars 2015

Den hemmelig hagen.....

er en fargeleggingsbok for voksne og går visstnok som
en farsott gjennom landet har jeg hørt og lest....

Fargelegging skal være en måte å koble av fra omgivelsene 
og nettet og gi en form for mindfullness...


Jeg har også kastet meg på trenden fra barndommens 
store glede... Åååå..hvor kjekt jeg husker det var med en helt ny 
ubrukt, tykk og god fargeleggingsbok... Jeg må innrømme at
det kriblet av enkel glede da jeg satte første fargestrek i denne
også.


Så langt kom jeg på første bildet på hotellet i går og nå
må jeg kjøpe noen flere varianter fargeblyanter...



9 kommentarer:

  1. Utrolig fint da!!! Jeg syntes alltid det var så gøy å fargelegge når jeg var liten, husker særlig godt vi hadde noen slags fargeleggingskalendere fra Posten som var utrolig fint tegnet med masse troll i naturen. De var fine. Hjemme og på hytta har jeg alltid hatt en fargeleggingsbok på lur med fine blyanter til fordi det er veldig hyggelig å ha noe til barn som er med på besøk :)
    Kanskje jeg får sjekke ut denne boka jeg også :) Det er jo veldig trivelig syssel da :)

    SvarSlett
  2. Ååå, dette høyrest kjekt ut.
    Barnebarna kosa seg med det på hytta, men eg har ikkje komt på at eg også kan kose meg det.
    Det er nok ein avslapningsgevinst å hente her.
    Takk for tipset. Bok må kjøpast inn.

    SvarSlett
  3. Hyggelig å holde på med, jeg husker også godt hvor gøy det var med ny fargebok da jeg var barn :) Også har jeg jo fargelagt mye på jobben i barnehagen og med mine barn...men nå er det lenge siden :)))) annebe

    SvarSlett
  4. Det var en av mine favorittsyssler da jeg var barn. Og jeg hadde alltid mange fargeleggingsbøker til ungene også, hvor jeg av og til " hjalp " dem litt.....he he
    Så kjekkt at man som voksen også kan ha slike bøker.

    SvarSlett
  5. Hei
    Fargelegge er utrolig gøy, og det gir en indre ro.
    Kos deg.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  6. vet du, det tror jeg på! Sikkert herlig avslappende :)

    Ønsker deg en fin ny uke ♥
    -Maia

    SvarSlett
  7. Så flink du er og farvelegge.Må være stø på hånden.Ha en fin uke. Anna-Marie.

    SvarSlett
  8. ps. nå har jeg også bestilt den :) fra adlibris på nettet

    SvarSlett
  9. Jeg elsker å fargelegge! I mange år har det vært tradisjon å kjøpe fargebøker med på hytta - og i år skal jeg kjøpe den hemmelige hagen :)

    SvarSlett