Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

torsdag 19. mars 2015

Back in business....

Nå er jeg meg selv igjen med kortere hårfrisyre....


Klipp bort det du ikke vil ha med både på hår og bilde...ha,ha..
Ser ut som jeg bare har skiftet klær i forhold til bildet i headeren
min over her...ha,ha.

Her står jeg i alle fall, fornøyd både med frisyre og at huset er rengjort til helgen. Jeg drar på jobb i ettermiddag og hele helgen, men Mannen får gleden av et rent hus...

Plutselig virker ikke BlogPress Appen etter siste oppdatering. Noen flere som har opplevd det? Jeg får ikke lastet opp bilder. De siste dagene har jeg brukt Blogger Appen, men jeg liker ikke den så godt. Bildene blir veldig små og dårlig også og jeg klarer ikke få dem bedre.

Jeg har også fått melding fra noen av dere at kommentarene deres er forsvunnet. Lurer på hvor de er blitt av? Jeg har ikke sett dem...merkelig!


9 kommentarer:

  1. Jeg skiftet fra BlogPress til Blogger Appen. Det fungerer for meg. Men noen ganger lever de sitt eget liv på en måte.

    SvarSlett
  2. Ble kjempefin på håret, du kler det kortere!

    Ha en fin jobbehelg.

    SvarSlett
  3. Flotte dame !
    Eg brukar ikkje så ofte BlogPress, men den virka forrige veke hos meg.
    God arbeidshelg :)

    SvarSlett
  4. Skikkelig fin og kledelig frisyre :) Når du sier det skrev jeg en kommentar på innlegget ditt ..om blogging var på vei ut..og den tror jeg bare forsvant..
    Ser du har sådd også..jeg sådde litt Stemorsblomster ...veldig spent på om det blir noe fart på dem...gøy å prøve da :)) Annebe

    SvarSlett
  5. Veldig fin sveis ! Jeg ser forskjell på beinstillingen på bildene - det ene med bein bak, det andre foran, haha! Fin er du! Go' hælj :)

    SvarSlett
  6. Du kler det korte håret veldig godt! Passer til deg som er en nett og petite dame.
    Ha en fin jobbehelg!
    Skal fly SAS i morgen tidlig, til Gazipasa.

    SvarSlett
  7. Veldig fin frisyre, du kler den legden veldig godt. Sporty!

    Jeg skrev kommentar i går som ble borte... jeg bruker ikke app så mye for min blogg, men pc.

    SvarSlett