Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 6. februar 2015

Nytt til Elen...

Det er fort gjort å handle på nettet med iPaden i
fanget og kredittkortet for hånden....og i tillegg blir
varene levert på døren.



Sjekk de skoene... Supersøte spør du meg!




Og denne søte kjolen måtte jeg jo bare bestille....

Kjole, shorts og sko er kjøpt på Zara. Kjolen og shortsen
var på salg til 100kr pr. del.

Zara har så mye fint til de små og snart kommer butikken
til Stavanger også.


7 kommentarer:

  1. Nydeleg ting!
    Fint og praktisk med shorts!

    SvarSlett
  2. Nydelig ! Herlig å ha noen småfrøkner å handle til ♥

    SvarSlett
  3. Lekre plagg for den fine jenta.
    Kjekt å handle til dei små.

    SvarSlett
  4. Åhh no blir ho altså fin! Nydelig klær til ei nydelig lita Elen :)

    SvarSlett
  5. Forstår godt du går bananas med nettkjøp til den lilla snuppa di. Veldig fine klær du hadde valgt syns jeg.
    Merker jeg bruker netthandel mer og mer når det gjelder klær til meg selv. Farlig enkelt.

    SvarSlett
  6. uten tvil en liten mote prinsesse her - såååå søte kjoler og sko, hæælan dussan....så nuddelig :) Me love

    Må innrømme jeg shopper lite på nett, engelske bøker....ellers elsker jeg fremdeles å gå i butikker, vel og merke når jeg har ånden over meg :)

    SvarSlett
  7. Åååååå så søt;) Skoene er jo bare helt, helt skjønne og kjolen ......sukk ;) Jeg er så heldig å være tante til to små snupper og det hender det blir noe på de to.
    Herlig ;)

    God torsdag til deg;)


    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett