Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

mandag 16. februar 2015

Dagens middag er klar...

Jeg drar på jobb klokken 15 i dag og da bruker
jeg å ta med meg mat for resten av dagen...





I dag er det stekte grønnsaker og chorizopølse som er
på menyen. Som "dressing" bruker jeg rød pesto og aioli...

Nå blir jeg borte på jobb i tre dager og hva som kommer til
å stå på menyen de neste dagene vil tiden vise.

Når man jobber fra ettermiddagen til nesten midnatt er det
begrenset mulighet for bespisning. Pizza og baguetter på
flyplassene frister ikke for meg som prøver å spise mest mulig
lavkarbo... Ja bortsett fra kaker da..ha,ha. De er vanskelige
å motstå.


2 kommentarer:

  1. Dette ser jo riktig godt ut! Deler din frustrasjon over at fastfood ofte er lite lchf-vennlige. Spesielt om vinteren, hvor salat ikke er det samme som varm middag. Ha noen fine dager på vingene!

    SvarSlett
  2. Det så kjempegodt ut :) Håper det smakte!

    SvarSlett