Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

søndag 1. februar 2015

50-tallsstil....

Jeg har en svakhet for den stilen og drømmer
meg ofte bort. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg
har sett filmen Grease....




Tror jeg må få kjøpt meg smale sigarettbukser og
kjole med vidt skjørt nå til sommeren...

Og se den kule badedrakten med hvite bomber...




Andre ganger liker jeg Parisian chic og det er nok
det som fungerer best til hverdags...

Det beste av alt er jo at man kan ikle seg det man har
lyst til når man står opp og kjenner på dagens form
og humør...

3 kommentarer:

  1. Kjempefine stiler, og fine bilder til inspirasjon :)Greas stilen er utrolig kul..og jeg elska filmen den gang..og den er fortsatt artig å se...Fin kveld til deg :)

    SvarSlett
  2. Å nydelig!! Jeg elsker kjoler og skjørt, men går nesten aldri med det. Jeg skulle ønske jeg var litt flinkere til å pynte meg og være skikkelig #den dama# .. men for ei tøtte som skal ut og gå og sykle uansett vær til og fra jobb så blir det vanskelig synes jeg.
    Parisian chic er også min favoritt. jeg har forresten funnet en instagram konto som jeg synes er så fin, hun kaller seg for The working girl og legger bare ut antrekksbilder, klassiske klær med en søt vri. Mye dyre plagg og vesker da, men det er en absolutt kledelig stil man kan kopiere med billigere varianter. Anbefales.
    legger ved link her for nettet:

    http://instagram.com/theworkinggirl/

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Mette. Den kontoen må jeg finne frem til.

      Slett