Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

lørdag 3. januar 2015

Pulled beef....

Jeg har krydret og stekt en surret oksestek og satt den
i stekeovnen. Jeg har planer om å steke den på 80 grader
i 15-18 timer...




Ikke vet jeg hvordan den blir....jeg har aldri gjort dette
før. Resultatet får vi ved lunchtider i morgen...

Ellers så har jeg første lørdagsfri uten jobb eller planer
på det jeg kan huske og det kjennes helt herlig.

Nå er G&T'en kommet i glasset, Morten Harket synger for
meg og Mannen lager mat til oss selv om han er syk stakkar.

Uff..han har vært syk siden tirsdag. Heldigvis ikke noe
alvorlig, bare sånn vond hals, vondt hode og kropp som vi
alle får fra tid til annen.

I går hadde jeg mer enn 300 lesere av bloggen min på en
dag og jeg er både ydmyk og takknemlig for at så mange har
lyst å besøke meg.

Tusen, tusen takk!


God lørdagskveld til dere alle!

3 kommentarer:

  1. Godt Nytt År!

    Herlig! Har lært å like Pulled pork og beef i USA, og nå som Rema har det ferdig i sitt sortement, blir det spist med jevne mellomrom her i huset. Å lage det selv er dog det aller beste. ;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Det ser deilig ut. Kos deg med søndagssteken :) Fint nettsted du har.

    SvarSlett
  3. Så koselig med en lørdag uten planer, de er de aller beste :) God bedring til mannen, jeg vil sterkt anbefale Fribol halsetabletter fra apoteket, de grønne! Og jeg håper han blir fort frisk!
    Maten høres fantastisk god ut, og slow food er jo bare så digg. Min mann elsker å lage det også :)

    God søndag!

    SvarSlett