Velkommen inn i min verden

En blogg om trivialiteter og hverdagsliv......

fredag 23. januar 2015

Kristiansand.....


Formiddagen og litt av ettermiddagen tilbringes i
byen i dag før ferden fortsetter til Bergen i kveld for
overnatting til i morgen...




Jeg måtte jo en tur innom favorittstedet mitt i byen..
Drømmeplassen....ingen over og ingen ved siden!

Her har de de beste bakervarene og de beste kakene.
Og ja, det blei kaffe og kake på meg denne gangen også
selv om jeg prøver å få bort de kakene som la seg til på
kroppen min i julen....



Og så må jeg alltid innom Hansen & Co.... De har så mye fint
selv om denne sengen her hadde litt vel mye rot i dag. Den er
absolutt ikke representativ for butikken...

Fin fredag og god helg dere!

4 kommentarer:

  1. Godt det er langt til Kristiansand, for meg ihvertfall - for klart dette er stedet for kakemomsen jeg er !!

    Ja, du den sengen der var vel mildest talt i kaos?
    De drev kanskje å ryddet på plass varer ?
    Får håpe det ....

    God helg også håper jeg du får fint vær i Bergen !!

    SvarSlett
  2. Hansen & Co har veldig mye fint. Lenge siden jeg har vært der... Er veldig mange fine interiørbutikker på sørlandet. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. Jeg takker for tips, for jeg har nemlig en plan om å dra til Kristiansand om ikke altfor mange.. år... haha ;) min barndomsvenninne bor nemlig der :)

    SvarSlett
  4. Kristiansand er en veldig koselig by.
    Og du... kaker er lov i helgen da... hi-hi... :)
    Kos deg videre i Bergen!

    SvarSlett